Фітолізин — прорив 2024 року, що підкорює кінцевого споживача

Фітолізин — прорив 2024 року, що підкорює кінцевого споживача

Цей рік став для препарату Фітолізин Polpharma справжнім проривом: Фітолізин паста та нефрокапсули виходить на новий рівень і вперше орієнтується на широку аудиторію кінцевих споживачів. Унікальна діджитал-комунікація, створення креативного ролика з персонажем Циститокотом і смарт-кампанії, орієнтовані на нові сегменти, роблять цей вихід сміливим і амбіційним. Команда віднайшла свіжий, небанальний підхід, щоб зробити продукт ближчим та зрозумілішим тим, хто потребує швидкого рішення.

Як народилася ідея з "Циститокотом"?

У процесі створення креативної концепції команда звернулася до досвіду жінок, які знайомі з симптомами циститу, і виявили, що багато хто описує свої відчуття як "шкрябання внизу живота". Звідси й виникла ідея персонажа — кота Цистита, який докучає своїми "шкрябаннями" та викликає неприємні симптоми. Його образ, одночасно симпатичний та вередливий, доносить головну ідею:

Фітолізин допомагає заспокоїти цього "шкідника" і позбутися неприємних відчуттів.

"Ми прагнемо зробити Фітолізин топовим вибором серед засобів для профілактики та лікування циститу. Наше завдання — досягти частки ринку у 5% і стати №3 у категорії до кінця 2025 року. Також хочемо побудувати впізнаваність бренду на рівні 20% в діджиталі, порівняно з 9% зараз, і стати брендом, що першим спадає на думку лікарям та споживачам у випадках циститу", - коментує кампанію продакт-менеджер Ірина Лещенко.

Смарт-кампанія для різних сегментів

Для досягнення амбіційних цілей кампанія реалізовується як у медійних, так і в трафікогенеруючих каналах на платформах Google та META (Instagram, Facebook). "Ми використовуємо смарт підхід, відеоролик для створення високого рівня охоплення серед цільової аудиторії та потенційно цільової аудиторії ( люди з хронічними захворюваннями та інші). Паралельно банерні оголошення доносять повідомлення до користувачів, які цікавляться темою циститу, сечокам’яної хвороби, симптомів  або відвідували сайти аптек і сторінки конкурентів. Кампанія охоплює людей, які вже стикалися з циститом, можуть стикнутися з циститом та тих, хто в зоні ризику розвитку сечокам’яної хвороби та циститу . Підсилення медійного тиску та сегментація аудиторії, зокрема різні вікові групи, дозволяють донести наш меседж ще ширше", -пояснює логіку кампанії Ганна Счастна діджитал менеджер.

Від ідеї до емоційного зв’язку

До створення рекламного ролика була залучена велика команда професіоналів від агенції Промодо. Разом ми створили не просто ролик, а історію, що будує емоційний зв'язок між брендом і споживачем, робить комунікацію унікальною та збільшує впізнаваність продукту.
Історично вважалося, що категорія препаратів для циститу драйвиться лікарями, а онлайн-ринок для неї розвинений слабко. Але команда, яка працює над проектом,  побачили тут можливості для зростання: нова смарт-кампанія працює з різними сегментами аудиторії, від тих, хто в зоні ризику, до людей, які вже відчувають симптоми й шукають рішення. «Завдяки цьому ми віримо, що образ кота Цистита та натуральний склад Фітолізину стануть близькими багатьом споживачам і допоможуть побудувати довготривалу емоційну асоціацію з брендом», - вважає Ірина Лещенко.

Побачте Циститокота в дії!

Колеги, завітайте на наш YouTube канал  (https://www.youtube.com/watch?v=wWZXA7Sjzt0 https://www.youtube.com/watch?v=BO07xMz0-_g ) та перегляньте рекламний ролик, щоб особисто познайомитися з Циститокотом і побачити, як Фітолізин допомагає заспокоїти цього "пустотливого" персонажа і котик перетворюється на милого, слухняного вихованця. Команда створила дійсно оригінальний підхід, який поєднує близький образ для споживача та демонструє силу препарату у вирішенні проблеми циститу.

Фітолізин та його бренд герой — дует для здоров’я, що підкорює серця та ринок!

Також може зацікавити

POLPHARMA стала Експертним партнером дослідження «Барометр ринку праці 2025»

Цьогоріч POLPHARMA приєдналася до дослідження «Барометр ринку праці 2025» як Експертний партнер. Участь у проєкті дозволяє нам поглибити розуміння тенденцій ринку праці, ключових викликів у підборі та розвитку персоналу, а також очікувань та потреб сучасних працівників.

Детальніше

Офта Академія Polpharma: освітній простір для лікарів Волині та Рівненщини

На початку серпня відбувся черговий освітній захід під егідою Офта Академія Polpharma. Участь у ньому взяли понад 50 лікарів-офтальмологів та отоларингологів із Рівненської та Волинської областей.

Детальніше

Кардіо Академія Polpharma: знання, досвід і незабутні враження

У західному регіоні України відбулася конференція "Кардіо Академія Polpharma"

Детальніше

Кампанія “БРОНЯ” від Олідетрим — літо під захистом D3 та штучного інтелекту

У червні 2025 року бренд Олідетрим розпочав в Україні нову літню несезонну кампанію “БРОНЯ”, створену із застосуванням інструментів штучного інтелекту (AI).

Детальніше

Фінансовий директор Polpharma Україна — серед ТОП-10 CFO України 2024

Олександр Шомахов, фінансовий директор ТОВ «Польфарма ЮА», увійшов до престижного рейтингу...

Детальніше