
Фітолізин — прорив 2024 року, що підкорює кінцевого споживача
Цей рік став для препарату Фітолізин Polpharma справжнім проривом: Фітолізин паста та нефрокапсули виходить на новий рівень і вперше орієнтується на широку аудиторію кінцевих споживачів. Унікальна діджитал-комунікація, створення креативного ролика з персонажем Циститокотом і смарт-кампанії, орієнтовані на нові сегменти, роблять цей вихід сміливим і амбіційним. Команда віднайшла свіжий, небанальний підхід, щоб зробити продукт ближчим та зрозумілішим тим, хто потребує швидкого рішення.
Як народилася ідея з "Циститокотом"?
У процесі створення креативної концепції команда звернулася до досвіду жінок, які знайомі з симптомами циститу, і виявили, що багато хто описує свої відчуття як "шкрябання внизу живота". Звідси й виникла ідея персонажа — кота Цистита, який докучає своїми "шкрябаннями" та викликає неприємні симптоми. Його образ, одночасно симпатичний та вередливий, доносить головну ідею:
Фітолізин допомагає заспокоїти цього "шкідника" і позбутися неприємних відчуттів.
"Ми прагнемо зробити Фітолізин топовим вибором серед засобів для профілактики та лікування циститу. Наше завдання — досягти частки ринку у 5% і стати №3 у категорії до кінця 2025 року. Також хочемо побудувати впізнаваність бренду на рівні 20% в діджиталі, порівняно з 9% зараз, і стати брендом, що першим спадає на думку лікарям та споживачам у випадках циститу", - коментує кампанію продакт-менеджер Ірина Лещенко.
Смарт-кампанія для різних сегментів
Для досягнення амбіційних цілей кампанія реалізовується як у медійних, так і в трафікогенеруючих каналах на платформах Google та META (Instagram, Facebook). "Ми використовуємо смарт підхід, відеоролик для створення високого рівня охоплення серед цільової аудиторії та потенційно цільової аудиторії ( люди з хронічними захворюваннями та інші). Паралельно банерні оголошення доносять повідомлення до користувачів, які цікавляться темою циститу, сечокам’яної хвороби, симптомів або відвідували сайти аптек і сторінки конкурентів. Кампанія охоплює людей, які вже стикалися з циститом, можуть стикнутися з циститом та тих, хто в зоні ризику розвитку сечокам’яної хвороби та циститу . Підсилення медійного тиску та сегментація аудиторії, зокрема різні вікові групи, дозволяють донести наш меседж ще ширше", -пояснює логіку кампанії Ганна Счастна діджитал менеджер.
Від ідеї до емоційного зв’язку
До
створення рекламного ролика була залучена велика команда професіоналів
від агенції Промодо. Разом ми створили не просто ролик, а історію, що
будує емоційний зв'язок між брендом і споживачем, робить комунікацію
унікальною та збільшує впізнаваність продукту.
Історично вважалося,
що категорія препаратів для циститу драйвиться лікарями, а онлайн-ринок
для неї розвинений слабко. Але команда, яка працює над проектом,
побачили тут можливості для зростання: нова смарт-кампанія працює з
різними сегментами аудиторії, від тих, хто в зоні ризику, до людей, які
вже відчувають симптоми й шукають рішення. «Завдяки цьому ми віримо, що
образ кота Цистита та натуральний склад Фітолізину стануть близькими
багатьом споживачам і допоможуть побудувати довготривалу емоційну
асоціацію з брендом», - вважає Ірина Лещенко.
Побачте Циститокота в дії!
Колеги, завітайте на наш YouTube канал (https://www.youtube.com/watch?v=wWZXA7Sjzt0 https://www.youtube.com/watch?v=BO07xMz0-_g ) та перегляньте рекламний ролик, щоб особисто познайомитися з Циститокотом і побачити, як Фітолізин допомагає заспокоїти цього "пустотливого" персонажа і котик перетворюється на милого, слухняного вихованця. Команда створила дійсно оригінальний підхід, який поєднує близький образ для споживача та демонструє силу препарату у вирішенні проблеми циститу.
Фітолізин та його бренд герой — дует для здоров’я, що підкорює серця та ринок!