Фітолізин — прорив 2024 року, що підкорює кінцевого споживача

Фітолізин — прорив 2024 року, що підкорює кінцевого споживача

Цей рік став для препарату Фітолізин Polpharma справжнім проривом: Фітолізин паста та нефрокапсули виходить на новий рівень і вперше орієнтується на широку аудиторію кінцевих споживачів. Унікальна діджитал-комунікація, створення креативного ролика з персонажем Циститокотом і смарт-кампанії, орієнтовані на нові сегменти, роблять цей вихід сміливим і амбіційним. Команда віднайшла свіжий, небанальний підхід, щоб зробити продукт ближчим та зрозумілішим тим, хто потребує швидкого рішення.

Як народилася ідея з "Циститокотом"?

У процесі створення креативної концепції команда звернулася до досвіду жінок, які знайомі з симптомами циститу, і виявили, що багато хто описує свої відчуття як "шкрябання внизу живота". Звідси й виникла ідея персонажа — кота Цистита, який докучає своїми "шкрябаннями" та викликає неприємні симптоми. Його образ, одночасно симпатичний та вередливий, доносить головну ідею:

Фітолізин допомагає заспокоїти цього "шкідника" і позбутися неприємних відчуттів.

"Ми прагнемо зробити Фітолізин топовим вибором серед засобів для профілактики та лікування циститу. Наше завдання — досягти частки ринку у 5% і стати №3 у категорії до кінця 2025 року. Також хочемо побудувати впізнаваність бренду на рівні 20% в діджиталі, порівняно з 9% зараз, і стати брендом, що першим спадає на думку лікарям та споживачам у випадках циститу", - коментує кампанію продакт-менеджер Ірина Лещенко.

Смарт-кампанія для різних сегментів

Для досягнення амбіційних цілей кампанія реалізовується як у медійних, так і в трафікогенеруючих каналах на платформах Google та META (Instagram, Facebook). "Ми використовуємо смарт підхід, відеоролик для створення високого рівня охоплення серед цільової аудиторії та потенційно цільової аудиторії ( люди з хронічними захворюваннями та інші). Паралельно банерні оголошення доносять повідомлення до користувачів, які цікавляться темою циститу, сечокам’яної хвороби, симптомів  або відвідували сайти аптек і сторінки конкурентів. Кампанія охоплює людей, які вже стикалися з циститом, можуть стикнутися з циститом та тих, хто в зоні ризику розвитку сечокам’яної хвороби та циститу . Підсилення медійного тиску та сегментація аудиторії, зокрема різні вікові групи, дозволяють донести наш меседж ще ширше", -пояснює логіку кампанії Ганна Счастна діджитал менеджер.

Від ідеї до емоційного зв’язку

До створення рекламного ролика була залучена велика команда професіоналів від агенції Промодо. Разом ми створили не просто ролик, а історію, що будує емоційний зв'язок між брендом і споживачем, робить комунікацію унікальною та збільшує впізнаваність продукту.
Історично вважалося, що категорія препаратів для циститу драйвиться лікарями, а онлайн-ринок для неї розвинений слабко. Але команда, яка працює над проектом,  побачили тут можливості для зростання: нова смарт-кампанія працює з різними сегментами аудиторії, від тих, хто в зоні ризику, до людей, які вже відчувають симптоми й шукають рішення. «Завдяки цьому ми віримо, що образ кота Цистита та натуральний склад Фітолізину стануть близькими багатьом споживачам і допоможуть побудувати довготривалу емоційну асоціацію з брендом», - вважає Ірина Лещенко.

Побачте Циститокота в дії!

Колеги, завітайте на наш YouTube канал  (https://www.youtube.com/watch?v=wWZXA7Sjzt0 https://www.youtube.com/watch?v=BO07xMz0-_g ) та перегляньте рекламний ролик, щоб особисто познайомитися з Циститокотом і побачити, як Фітолізин допомагає заспокоїти цього "пустотливого" персонажа і котик перетворюється на милого, слухняного вихованця. Команда створила дійсно оригінальний підхід, який поєднує близький образ для споживача та демонструє силу препарату у вирішенні проблеми циститу.

Фітолізин та його бренд герой — дует для здоров’я, що підкорює серця та ринок!

Також може зацікавити

Polpharma Академії: знання, що трансформуються у практичні рішення

Наприкінці травня 2025 року команда Polpharma Україна організувала дві регіональні Академії, присвячені обміну професійним досвідом, міждисциплінарній...

Детальніше

Фінансовий директор Polpharma Україна — серед ТОП-10 CFO України 2024

Олександр Шомахов, фінансовий директор ТОВ «Польфарма ЮА», увійшов до престижного рейтингу...

Детальніше

Кардіо Академія Polpharma: знання, досвід і незабутні враження

У західному регіоні України відбулася конференція "Кардіо Академія Polpharma"

Детальніше

Футбольна команда Polpharma завершила сезон з гідністю

Футбольна команда Polpharma пройшла непростий шлях цього сезону...

Детальніше

Кампанія “БРОНЯ” від Олідетрим — літо під захистом D3 та штучного інтелекту

У червні 2025 року бренд Олідетрим розпочав в Україні нову літню несезонну кампанію “БРОНЯ”, створену із застосуванням інструментів штучного інтелекту (AI).

Детальніше